background κατασκευή ιστοσελίδων

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

Εύχρηστες Γρήγορες ιστοσελίδες

Κατασκευή ιστοσελίδων

Κατασκευή ιστοσελίδας

Η κατασκευή ιστοσελίδας αποτελεί πλέον το άλφα και το ωμέγα για την ύπαρξη μιας επιχείρησης καθώς ο σύγχρονος άνθρωπος είναι δεδομένο ότι θα ψάξει στο διαδίκτυο για πληροφορίες σχετικά με την εταιρία και θα σχηματίσει άποψη πριν ακόμα την επισκεφτεί κρίνοντας από την ηλεκτρονική της παρουσία.

eshop αυτόματα voucher μεταφορικής

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΠΟ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ ΣΕ ΠΕΛΑΤΗ

Πετυχημένη κατασκευή ιστοσελίδων και μετατροπή χρήστη

Πετυχημένη κατασκευή ιστοσελίδων έχουμε όταν ο χρήστης της σελίδας μας μετατρέπεται από επισκέπτης σε πελάτης, αυτό επιτυγχάνεται με το συνδυασμό της εντυπωσιακής εμφάνισης και της εύκολης, γρήγορης και ευχάριστης περιήγησης.

προώθηση seo e-shop

ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ

Κατασκευή γρήγορης ιστοσελίδας

Η ταχύτητα μιας ιστοσελίδας αναλύεται σε δύο επίπεδα, το πρώτο αφορά πως την αντιλαμβάνονται οι χρήστες και το δεύτερο οι μηχανές αναζήτησης, για ένα χρήστη η γρήγορη ιστοσελίδα είναι κριτήριο ώστε να έχει μια ευχάριστη περιήγηση και για τις μηχανές αναζήτησης είναι κριτήριο ώστε να την κατατάξουν ψηλότερα.

caching βελτίωση ταχύτητας ιστοσελίδας

ΤΙ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΙΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

Πως κατασκευάζεται μια ιστοσελίδα

Το να κατασκευάσουμε μια ιστοσελίδα απαιτεί συνδυασμό οπτικών και τεχνικών στοιχείων, οπτικά η σελίδα πρέπει να κεντρίζει το ενδιαφέρον του επισκέπτη ώστε ο επισκέπτης να μείνει στη σελίδα και τεχνικά θέλουμε να έχει την απαραίτητη χρηστικότητα για μια ευχάριστη περιήγηση.

φίλτρα σε eshop

ΣΩΣΤΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ

Κατασκευή responsive site

Όλες οι ιστοσελίδες και τα e-shop που κατασκευάζουμε είναι responsive, δηλαδή αλλάζουν διάσταση ώστε να προσαρμόζονται σωστά σε όλες τις συσκευές ( tablet, κινητά ) και αντίστοιχα στα προγράμματα περιήγησης (chrome, edge, safari)

Κατασκευή σύγχρονων ιστοσελίδων

Μια σύγχρονη, όμορφή και λειτουργική ιστοσελίδα μπορεί να αποτελέσει τον ακρογωνιαίο λίθο για την επιτυχία μιας επιχείρησης, ενώ αντίθετα μια «κακή» ιστοσελίδα (αργή, άσχημη εικαστικά) θα λειτουργήσει αρνητικά στο προφίλ της εταιρίας.