Το εμπόριο ήταν πάντα η κινητήριος δύναμη που έσπρωχνε τον άνθρωπο στην πρόοδο με αποκορύφωμα τη σημερινή εποχή που οι περισσότερες μεγάλες αλυσίδες σκέφτονται να κλείσουν μεγάλο μέρος των φυσικών τους καταστημάτων και να αφιερωθούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Με την κατασκευή eshop η επιχείρηση σας λειτουργεί 24 ώρες το εικοσιτετράωρο 365 μέρες το χρόνο. Είναι μια σημαντική δυνατότητα μιας και με αυτόν τον τρόπο προβάλλεστε σε όλη την Ελλάδα. Φυσικά, αποτέλεσμα της προβολής αυτής είναι η προώθηση των υπηρεσιών σας και η αύξηση των πωλήσεων σας.
Η ταχύτητα μια ιστοσελίδας επηρεάζει την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης αλλά και τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος. Για να πετύχουμε αστραπιαία φόρτωση της ιστοσελίδας έχουμε αναπτύξει σύστημα συμπίεσης της ιστοσελίδας μαζί με τεχνικές Front-End Optimization.
Στη reweb δίνουμε έμφαση στο να κατασκευάζουμε e-shop που πουλάνε, ένας τρόπος να το πετύχουμε αυτό είναι τα e-shop να έχουν υψηλή οργανική κατάταξη στην αναζήτηση της Google, κάτι που καταφέρνουμε παραμετροποιώντας τα μεταδεδομένα (λέξεις κλειδιά, μετατίτλοι, μεταπεριγραφή).
Ας κάνουμε μια υπόθεση εργασίας ότι το e-shop σας έχει πάνω από 25 παραγγελίες τη μέρα, έχετε προβλέψει τι διαδικασία θα χρειαστεί ώστε να μπορέσετε να τις εξυπηρετήσετε όλες; Στη reweb επειδή ξέρουμε ότι η διαχείριση των παραγγελιών μπορεί να γίνει πολύ επίπονη και χρονοβόρα, κατασκευάζουμε τα e-shop μας έτσι ώστε να μπορούν να επιτύχουν την όσο καλύτερη αυτοματοποίηση αποστολών εκδίδοντας τα voucher σε χρόνο dt.
Τα φίλτρα σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι τόσο διαισθητικός μηχανισμός που δε μπορούμε να φανταστούμε ένα e-shop χωρίς αυτά. Μαζί με το σύστημα αναζήτησης υπάρχουν για να κάνουν την πλοήγηση του επισκέπτη πιο εύκολη δίνοντας του την αίσθηση ότι “χτίζει” το προϊόν όπως ακριβώς το θέλει.
Πόσες φορές έχουμε φύγει από ένα φυσικό κατάστημα που ενώ είχε ωραία προϊόντα, όταν φτάσαμε στο ταμείο συναντήσαμε μεγάλη ουρά ή κάποιο άλλο εμπόδιο, πχ κάποιον αγενή υπάλληλο;
Έτσι και στο e-shop σας, όσο καλά προϊόντα και να έχετε για να είστε σίγουρος ότι ο επισκέπτης θα γίνει εν τέλει πελάτης πρέπει να μην συναντήσει εμπόδια στην αγορά του, αυτά τα εμπόδια εξαλείφει το one page checkout τοποθετώντας όλη τη διαδικασία του καλαθιού σε μια σελίδα χωρίς ενοχλητικά παράθυρα και καθυστερήσεις.
Μια σημαντική προσθήκη στο ηλεκτρονικό κατάστημα που μας βοηθάει να εισάγουμε τα προϊόντα μας μαζικά και γρήγορα. Μπορούμε επίσης να αυτοματοποιήσουμε τις καταστάσεις αποθεμάτων αλλά και τις τιμές βάση της τροφοδοσίας από τους προμηθευτές μας.
Στη περίπτωση του Β2Β μπορούμε να ενημερώνουμε μόνιμα και άμεσα τους πελάτες μας για τα προϊόντα μας τα αποθέματα τους όπως επίσης και τις τιμές τους.
Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι μια ειδική ιστοσελίδα για προβολή και αγορά προϊόντων. Με ένα εύχρηστο καλάθι και ένα εύκολο στη χρήση μενού διαχείρισης έχετε τις βάσεις για μια στοχευμένη περιήγηση που οδηγεί στην προβολή των προϊόντων σας. Με αυτό τον τρόπο ένας πελάτης όταν επιλέγει το e-shop σας καταφέρνει χωρίς ταλαιπωρία να βρει αυτό που ψάχνει και τελικά να κάνει τις αγορές του.
Έχοντας “χτίσει” λοιπόν ένα όμορφο και εύχρηστο κατάστημα, σημαντικό είναι να βρίσκεται και σε έναν πολυσύχναστο δρόμο. Αυτό επιτυγχάνεται με το SEO, το Google Adwords και το Social media marketing.